Τελευταία έχω επανα-ανακαλύψει τα Mango. Παλιά ψώνιζα από κει που και που, αλλά κάποια στιγμή το’ κοψα μαχαίρι. Τα έβρισκα κομματάκι τσιμπημένα σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Επίσης παλιότερα δεν είχαν την παιδική σειρά.
Το τελευταίο 5μηνο όμως, καθώς έτυχε να μπω πάλι σε κατάστημά τους, θυμήθηκα κάτι από τον παλιό έρωτα. Ο οποίος στην πορεία αναθερμάνθηκε ταχύτατα σα να μπήκε σε φούρνο μικροκυμάτων, όταν ανακάλυψα το Mango Online Shop.
Τι μου αρέσει λοιπόν στο Mango Online Shop:
1. Θα βρεις νούμερο και χρώμα
Στις εκπτώσεις του Ιανουαρίου ήμασταν οικογενειακώς άρρωστοι (κλασσικά) κι έτσι πήγα σε κατάστημα Mango καμιά δεκαριά μέρες αφότου άρχισαν οι εκπτώσεις. Βρήκα κάτι που μου άρεσε αλλά δεν έβρισκα με τίποτα νούμερο. Έτσι, δοκίμασα να μπω στο Online Shop τους. Εκεί, όχι μόνο βρήκα το ρούχο που έψαχνα, αλλά πέτυχα κι άλλα, που στα καταστήματα είχαν εκλείψει προ πολλού. Επίσης, μετά από κάνα δυο φορές που συνδέθηκα, συνειδητοποίησα ότι ανανεώνουν ρούχα και νούμερα καθημερινά. Οπότε αν μπαίνεις μέσα τακτικά, αργά ή γρήγορα θα βρεις αυτό που θέλεις, ακόμα και μέχρι μια εβδομάδα πριν το τέλος των εκπτώσεων. ΟΥΑΟΥ;
I mean, σε ποια άλλη αλυσίδα γίνεται αυτό; Ή κι αν γίνεται, αμφιβάλλω αν γίνεται με τέτοια συνέπεια…
2. Σε ειδοποιούν όταν ξαναστοκάρουν
Αν δεν έχουν το νούμερο που ζητάς, βάζεις το mail σου και σε ειδοποιούν για το πότε θα το ξαναέχουν. ΟΚ, αυτή τη διευκόλυνση την έχει και το Zara, άλλη μεγάλη αγάπη εννοείται. Απλώς στο Mango, λόγω της καθημερινής ανανέωσης (βλ. Νο1), μπορεί να σε ειδοποιήσουν ακόμα και την επόμενη μέρα. Μου συνέβη.
3. Κοντινή ημερομηνία παράδοσης
Η παραγγελία σου μπορεί να φτάσει ασφαλώς πακεταρισμένη σπίτι σου σε κάνα 4άρι μέρες (αν πρόκειται για περίοδο εκπτώσεων) ή και πιο νωρίς (αν δεν τρέχουν προσφορές).
NOT BAD!
4. Plus sizes και Outlet
Έχουν βγάλει σειρά με plus sizes, τη Violeta, κάτι που επίσης συγκαταλέγεται στα θετικά τους. Αν δε, θέλεις ακόμα πιο χαμηλές τιμές, μπορείς να σερφάρεις και στο Mango Outlet.
5. Εεεεε, είναι Online!
Ψωνίζω απ’ τη βολή του σπιτιού μου, και συγκεκριμένα απ’ το κρεββάτι μου, λίγο πριν ξεραθώ, φορώντας τις πιτζάμες μου και ρουφώντας το σαλάκι που πάει να τρέξει πάνω στο μαξιλάρι.
Που αλλού θα μπορούσα να κυκλοφορήσω έτσι, χωρίς συνοδευτικά έγγραφα;
Αναγνωρίζω βέβαια ότι αυτό κολλάει σε κάθε αγορά Online και όχι μόνο για τα Mango.
Ήθελα να το γράψω όμως 😉
Από την άλλη, υπάρχουν και κάποια πράγματα που με ενοχλούν:
1. Πρέπει να συγκεντρώσεις αγορές αξίας 50€ για δωρεάν αποστολή στο σπίτι
Ναι, είναι ένα αρνητικό αυτό, ωστόσο αν κανονίσεις να ψωνίσεις πράγματα που ούτως ή άλλως χρειάζεσαι εσύ, τα παιδιά ή ο άντρας σου (ή ΕΣΥ, ΕΣΥ κι ΕΣΥ), θα το φτάσεις το ποσό.
Επίσης, μπορείς πάντα να παραλάβεις την παραγγελία σου από κατάστημα αν υπάρχει κάποιο που σε βολεύει. Στην περίπτωση αυτή δεν αγχώνεσαι καν για μεταφορικά.
2. Παιδικά ρούχα; Now you see them, now you don’t
Τα παιδικά μπουφάν κυρίως φεύγουν εν ριπή οφθαλμού. Προσθέτεις το μπουφάν στο καλάθι σου, πας να τσιμπήσεις και κάτι άλλο που θέλεις, πατάς να μπεις στο καλάθι για να ολοκληρώσεις την αγορά και τσουυυυπ, το μπουφάν στο έχουν πάρει μέσα απ’ τα χέρια. ΤΡΑΤΖΙΚ! Λες και είμαι σε φυσικό κατάστημα, αφήνω κάτι που θέλω δίπλα μου για να πιάσω κάτι άλλο και με το που γυρνάω να ξαναπάρω το πρώτο, έχει εξαφανιστεί.
3. Αλλαγή στη μαμά εταιρεία
Το γεγονός ότι για να κάνεις αλλαγή σε κάποιο ρούχο που αγόρασες μέσω του Online Shop των Mango πρέπει να πληρώσεις 9€ στα ΕΛΤΑ, ε, το λες και αρνητικό. Σε περίοδο εκπτώσεων, 9€ κάνει ένα παντελόνι!
Το κόστος της αλλαγής είναι το ένα πρόβλημα.
Το δεύτερο έγκειται στην διαδικασία της αλλαγής.
Στο πακέτο που σου στέλνουν τα Mango περιλαμβάνεται κι ένα αυτοκόλλητο με προτυπωμένα τα στοιχεία της εταιρείας και τα δικά σου. Σε περίπτωση που θελήσεις να αλλάξεις κάτι, απλώς κολλάς το αυτοκόλλητο πάνω στο πακέτο προς επιστροφή, χωρίς να χρειαστεί να γράψεις κάτι. Εξυπηρετικό;
Πολύ. (βλ. φωτό που ακολουθεί)
Έλα όμως που αν κολλήσεις το αυτοκόλλητο ως έχει, το πακέτο δεν θα φτάσει ποτέ στον προορισμό του.😱
Η αυτοκόλλητη ετικέτα έχει πρώτα τα στοιχεία της εταιρείας και δεύτερα τα δικά σου. Τι κι αν δίπλα από αυτά γράφει καθαρά “Ship to” και “Ship from”; Το ταχυδρομείο δεν το αναγνωρίζει, αφού θέλει πρώτα τα στοιχεία του αποστολέα και μετά του παραλήπτη. Και μάλιστα στη γνωστή θέση, δηλαδή, ει δυνατόν, ο αποστολέας πάνω αριστερά και ο παραλήπτης κάτω δεξιά. Αν λοιπόν κολλήσεις την ετικέτα έτσι όπως είναι στο δέμα που επιστρέφεις, μετά από λίγο θα βρεις το εν λόγω δέμα να σε περιμένει χαχανίζοντας ειρωνικά στην αυλόπορτα του σπιτιού σου.
Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν;
Όπως μου εξήγησε μια συμπαθέστατη υπάλληλος των ΕΛΤΑ, αυτό που οφείλεις να κάνεις αν θες το πακέτο να μην τη δει boomerang, είναι να κόψεις στα δύο την ετικέτα (όπως παρακάτω)
και να τοποθετήσεις τα δύο κομμάτια στα «σωστά» σημεία.
Αν τώρα δεν θες να τραβήξεις αυτόν τον δρόμο, και προτιμάς να κάνεις την αλλαγή σου σε φυσικό κατάστημα, γίνεται. Απλώς εκεί δεν θα έχεις την ποικιλία του Online. Δηλαδή το πιο πιθανό είναι να μη βρεις νούμερο, χρώμα κλπ (μην τα ξαναλέμε).
4. Επιστροφή χρημάτων
Δεν γίνεται αν έχεις ψωνίσει μέσω του Mango Online. Η μόνη περίπτωση να στην κάνουν είναι να έχεις πάει σε φυσικό κατάστημα και να έχεις ζητήσει από υπάλληλο του καταστήματος να σου παραγγείλει αυτό που θες στο Online Shop.
«Εεεεε, τι; Γιατί ακριβώς να κάνω κάτι τέτοιο;» θα αναρωτηθείς.
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν είχα το χρόνο (και τα συνοδευτικά έγγραφα) να πάω σε φυσικό κατάστημα να ψωνίσω, δεν θα χρησιμοποιούσα το Online.
Όπως και να’ χει, μπορεί κάποιος να επιλέξει αυτόν τον τρόπο αν πιστεύει ότι μπορεί να χρειαστεί επιστροφή χρημάτων. Πληρώνει εκείνη τη στιγμή στο κατάστημα, όπως θα γινόταν και στην Online παραγγελία, και αν θελήσει επιστροφή, πηγαίνει πίσω στο κατάστημα και το κανονίζει.
Σαν συμπέρασμα απ’ όλα τα παραπάνω θα έλεγα ότι για μένα, το πιο μελανό σημείο στις παραγγελίες μέσω του Mango Online Shop είναι τα 9€ που κοστίζει η αλλαγή. Κατά τ’ άλλα, πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να το δοκιμάσει, λόγω της ποιότητας των ρούχων, της διαθεσιμότητας, της αμεσότητας στην παράδοση και των προσιτών τιμών σε περίοδο εκπτώσεων.
Άρα: in Mng we trust!
Αρκετά όμως μ’ αυτά.
Ώρα για λίγο γέλιο.
Ποιος θέλει να δει πως είμαι μετά από μια ωριαία φωτογράφηση; Είναι που το’ χω φυσικό…
Μόνο, απομακρύνετε τα χέρια σας απ’ την οθόνη, κινδυνεύουν!
Επίσης, δεν μπορώ να μη συμπεριλάβω τον Ορφέα σε ρόλο photobomber…
Και last but not least, μια φωτό τραβηγμένη από τον μικρό φωτογράφο του σπιτιού!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Σημειώσεις:
- το παντελόνι και η ζακέτα που φοράω στις φωτογραφίες, καθώς και το παντελόνι-φόρμα του Ορφέα, είναι από τα Mango
- το συγκεκριμένο post εκφράζει προσωπικές απόψεις και ΔΕΝ αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας
- οι φωτογραφίες σε εξωτερικό χώρο δεν θα έβγαιναν τόσο ωραίες αν δεν τις τραβούσε ο Νίκος ❤
10 Comments
You are beautiful, i love you!❤️
Ωραίο άρθρο αν και δεν είναι μάνγκο λόβερ!
Χαχαχα, γειά σου ρε Έφη-Κώστα Καρρά!
Δεν πειράζει, κράτα το online part εσύ, ως μανούλα. Βοηθάει!
😉
Εγώ που δεν τα συμπαθώ καθόλου; Δε μου κάθονται ποτέ σωστά τα νούμερα… 😔
Ναι ε;
Αν σου πω ότι έχω παραγγείλει και παντελόνι…
Εξαίρεση βέβαια, γιατί παντελόνι πιο δύσκολα να σου στρώσει. Αλλά μου άρεσε τόσο, ήταν και αρκετά οικονομικό λόγω εκπτώσεων, οπότε το πήρα το ρίσκο. Και βγήκε!
Γενικά πάντως, τα τελευταία χρόνια, ιδίως λόγω παιδιών, κάνω πολύ online shopping. Με βολεύει.
Zara, H&M, Mango, you name it!
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες για το online shopping γενικά αν και δυσκολεύομαι να το κάνω στα ρούχα. Βλέπεις μου είναι δύσκολο να πετύχω ρούχα που να ταιριάζουν καλά πάνω μου, στη γραμμή, όχι στο σχέδιο. Στα παντελόνια, φούστες, φορέματα μπορεί να είναι στενά στους γοφούς και φαρδιά πολύ στη μέση, ως κλασική μεσογειακή γυναίκα και στα μπλουζάκια είτε πολύ φαρδιά (οκ παλεύεται αυτό) είτε στενά στο στήθος. Ο καλός μου αν και αδύνατος, έχει μεγάλες πλάτες και φοράει xl ή xxl ανάλογα την εταιρεία και τη γραμμή, όλο λάθος κάνω όταν του αγοράζω μπλούζα! Ή δε νταρντάνα κόρη μου είναι ψηλή με πλάτες (του μπαμπά!) και της παίρνω ρούχα για 4 ετών (αν και είναι 2,5!) και αυτά με ρίσκο! Θα μου πεις ως λύση να δω λίγο γραμμές και νούμερα σε φυσικό κατάστημα πρώτα αλλά αυτό με το κόστος αλλαγής με αγχώνει! Μάλλον θα σταμπάρω συγκεκριμένα πράγματα σε κατάστημα πρώτα…
Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Ηρώ!
Έχεις δίκιο να αγχώνεσαι για τις Οnline αγορές. Δεν μπορείς πάντα να είσαι σίγουρη ότι θα πετύχεις σωστή εφαρμογή. Και σίγουρα η επιστροφή, αν κοστίζει, αποτελεί ένα άγχος.
Γι’ αυτό, εκείνο που κάνω εγώ όταν μπορώ είναι να πηγαίνω στο φυσικό κατάστημα, να δοκιμάζω αυτά που μου αρέσουν και αν για κάποιο λόγο δε μείνω ικανοποιημένη από νούμερο, χρώμα κτλ από κει και πέρα να ψάχνω μέσω Internet το ζητούμενο.
Η άλλη λύση θα ήταν να έπαιρνα σβάρνα τα καταστήματα της αλυσίδας και να έψαχνα.
Το έχω κάνει και αυτό εννοείται.
Πλέον όμως, λόγω έλλειψης χρόνου, καταφεύγω χωρίς πολλή πολλή σκέψη στην Online λύση.
Άσε που όταν φτάνει το πακέτο κάνω σα να ήρθαν Χριστούγεννα!
Αυτό που το πας;
😛
Α και επειδη ξεχαστηκα οι φωτο τελειες τα συγχαρητηρια στον φωτογραφο…. το εχεις εμφυτο βλεπω και δεν κουραζεσαι και ευκολα χαχχαχ
Ναι, ευτυχώς, έχω αντοχές! 😛
Τελειο το αρθρο σου και πολυ χρησιμο!!! Δεν εχω ψωνισει ποτε online αλλα λεω να το προσπαθησω! Για νουμερο παιδικο θα σε ρωτησω τι παιρνεις εσυ του ορφεα και να παρω και εγω του δημ το ιδιο μιας και απο κιλα και τα δυο ειναι πουπουλο χαχαχαχ…. περιμενω επομενο αρθρο σου με ανυπομονησια!
Σ’ ευχαριστώ πολύ Μελίζα μου!
Τι να παίρνω για τον Ορφέα, που είναι ο ορισμός της μισής μερίδας;
Τα ρούχα πες ΟΚ, τα παλεύουμε. Μαγιό όμως φέτος πήραμε για 4 ετών (από άλλο κατάστημα), ενώ είναι 5 κλεισμένα.
Αν του έπαιρνα για 5 θα του έφευγε σίγουρα και θα κατέληγε να κολυμπάει τσίτσιδος…
😀